تجربیات

سلام...تجربیات یک دانشجوی پزشکی(که خودم باشم!) از کنکورش را اینجا میخوانید. امیدوارم مفید باشد :-)

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پست پنجم: آزمون انتخاب کنیم

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۹ ب.ظ
خب ما برنامه ریزی روزانمون هم آماده شد نکته بعدی که هست اینه که ما باید مقدار زیادی مطالب را تدریجا بخونیم ودر زمان های مناسب مرور کنیم این ک مثلا  20 تا فصل ریاضی و 3 تا کتاب زیست و 3 تا کتاب شیمی و الی آخر را چطوری آروم آروم بخوانیم دیگه کار خودمان نیست!! میشود جزو وظایف آزمون! نمیدانم در آزمون خاصی شرکت میکردید یا خیر ولی خیلی خوب است که حتی الامکان امسال را در آزمون های یک موسسه شرکت کنید. شرکت در آزمون فواید زیادی دارد مثلا ذهن را منظم میکند فرد را در رقابت نگه میدارد و دید بهتری نسبت به نقاط ضعف و قوتمان بهمان میدهدو الی الآخر.  برای آزمون هم قلم چی را خوب میدانم هم برنامه خوبی دارد هم جامعه آماری بالایی دارد.. به هیچ وجه سراغ گزینه 2 نروید که بسیار موسسه مزخرفی است!! گاج هم سوالات بسیا بسیار خوب(یعنی سختی) داردکه باید سوال هایشان را گیر آورد و در تمرین های خانگی بزنید. من خودم با برنامه و آزمون قلمچی جلو میرفتم ولی سوال های گاج را هم از نمایندگیشان میخریدم(اینترنت پیدا نمیشود!!) و خانه حل میکردم. سطح سوال های زیست و شیمی شان وحشتناک بالاست و اگه از اول خومان همسطح با سوال های گاج آماده کنیم خیلی ورزیده خواهیم شد!!
شرایطتان را بسنجید. حتی اگر شرایط شرکت در آزمون را هم نداشتید باید علاوه بر گاج سوالات قلمچی را هم تهیه کرده(این یکی اینترنت پیدا میشود!!) و حل کنید پس بهتر است آزمون بدهید!
خداییش دیگه از پست بعدی درس به درس استرتزی های درس خواندن را میگویم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۷
سیب سبز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی